Jak dokonać rejestracji w sklepie?
Aby dokonać rejestracji w sklepie internetowym należy kliknąć napis UTWÓRZ KONTO. Następnie podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku ZAREJESTRUJ SIĘ zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne ,aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma możliwości sprawdzenia historii zamówień.
Przy kolejnych zamówieniach należy ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis NIE PAMIĘTASZ HASŁA i podać swój adres e=maila, który był używany w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem podczas rejestracji?
Można dokonać zmian swoich danych adresowych, należy po zalogowaniu kliknąć w napis EDYCJA DANYCH
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji po jego złożeniu. O rezygnacji można poinformować droga e-mailową. Jeżeli paczka nie została wysłana, informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki.
W jakiej walucie można dokonać płatności ?
Płatności, można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak na życzenie wystawiamy fakturę VAT za produkty zakupione w naszym sklepie.
Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszty dostawy uzależnione są od sposobu płatności. Zasady naliczenia opłat znajdują się w zakładce KOSZT I TERMIN DOSTAWY.
Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
Sklep nie zapewnia opakowań prezentowych. Jeśli płatność za towar zostanie dokonana on-line można wtedy podać dowolny adres dostawy np. osoby ,którą chcemy obdarować.
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar ?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez producenta.
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer kota podany w formularzu zwrotu. Jeśli była płatność on-line pieniądze zwracamy na konto z którego robiony był przelew.
Czy mogę odesłać towar paczką za pobraniem?
Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem
Czy mogę oddać zakupiony towar?
Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy, bez podania przyczyny.
Sklep internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.
Co należy zrobić ,aby otrzymać informacje o promocjach i nowościach?
Należy zapisać się do naszego newslettera za pośrednictwem strony internetowej lub polubić nas na Facebooku.